«Мінаблпасажыртранс»

Сайт знаходзіцца ў распрацоўцы

gallery/1200px-coat_of_arms_of_belarus_(official).svg
gallery/1200px-coat_of_arms_of_minsk_province.svg

Прамая тэлефонная лінія

 

Графік правядзення прамых тэлефонных ліній 
у дзяржаўным прадпрыемстве «Минаблпасажыртранс»

    Прозвішча, імя, імя па бацьку

    Пасада

    Дзень і час правядзення, тэлефон

    Тэма

     КАХНО
     Аляксандр
     Уладзіміравіч

    Дырэктар прадпрыемства

    29.01.2019
    с 09:00 до 12:00

    8 017 2941932

    Арганізацыя аўтамабільных перавозак пасажыраў у рэгулярных зносінах Мінскай вобласці

     ДЫЛЬКО
     Вадзім
     Мікалаевіч

    Намеснік дырэктара

    05.03.2019
    с 09:00 до 12:00

    8 017 2941932

    Арганізацыя аўтамабільных перавозак пасажыраў у рэгулярных зносінах Мінскай вобласці

    Парадак арганізацыі прамых тэлефонных ліній

     

    У адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб», а таксама пастановай Савета Міністраў ад 23 ліпеня 2012 г. № 667 «Аб некаторых пытаннях работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб» кіраўнікамі дзяржаўных органаў, дзяржаўных i iншых арганiзацый ажыццяўляецца арганізацыя правядзення «прамых тэлефонных ліній» па актуальных для грамадзян і юрыдычных асоб пытаннях.

     

    Падчас правядзення «прамой тэлефоннай лініі» грамадзяне і прадстаўнікі юрыдычных асоб звяртаюцца ў арганізацыю па пытаннях, якія ўваходзяць у яе кампетэнцыю, альбо па загадзя планаванай тэме, абумоўленай яе актуальнасцю.

     

    Пры звароце на «прамую тэлефонную лінію» грамадзянін павінен паведаміць сваё прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), дадзеныя аб месцы жыхарства і (або) працы (вучобы), а прадстаўнік юрыдычнай асобы - прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (пры яго наяўнасці), найменне прадстаўляемай ім юрыдычнай асобы і яе юрыдычны адрас, выкласці сутнасць звароту.

     

    Пры адмове асобы, якая звярнулася на «прамую тэлефонную лінію», паведаміць паказаныя звесткі, ёй паведамляецца, што зварот ананімны, і адказ на такі зварот не даецца, за выключэннем выпадкаў, калі яно змяшчае звесткі аб злачынстве якое рыхтуецца, здзяйсняецца або здзейснена.

     

    Аб выніках разгляду звароту, які не вырашан ў ходзе «прамой тэлефоннай лініі», грамадзяне і юрыдычныя асобы паведамляюцца ў пятнаццацiдзённы тэрмiн з дня рэгістрацыі звароту ў арганізацыі. Пры неабходнасці дадатковага вывучэння пытання, правядзення спецыяльнай праверкі або запыту адпаведнай інфармацыі тэрмін разгляду такіх зваротаў можа быць прадоўжаны да аднаго месяца.

     

    У выпадку, калі для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах, якія паступілі ў ходзе «прамой тэлефоннай лініі», неабходны ажыццяўленне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, грамадзяніну і юрыдычнай асобе ў тэрмін не пазней за адзін месяц з дня рэгістрацыі зваротаў у арганізацыі накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах выканання такіх дзеянняў (выканання работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду звароту па сутнасці.

     

    У выпадку, калі ў звароце, які паступіў у ходзе «прамой тэлефоннай лініі», пастаўлены пытанні, на якія арганізацыяй ужо былі дадзены адказы (накіраваны паведамлення), у тым ліку ў рамках асабістага прыма, грамадзяніну і прадстаўніку юрыдычнай асобы тлумачыцца, што такі зварот было разгледжана раней, і адказ на яго не даецца.

     

    Звароты, прынятыя ў ходзе «прамой тэлефоннай лініі» і зарэгістраваныя ў арганізацыі, могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:

     

    • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
    • звароты ўтрымліваюць пытанні, на якія раней арганізацыяй быў дадзены адказ (спыненая перапіска па выкладзеных у зваротах пытаннях), і ў іх не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду зваротаў па сутнасці;
    • для разгляду зваротаў па сутнасці неабходна ўказанне персанальных даных грамадзян, за выключэннем змешчаных ў зваротах.