Электронныя звароты грамадзян

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мове.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен ўтрымліваць:

  • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Да электронных зваротаў, накіраваных прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца графічныя вобразы на папяровых носьбітах (сканы) дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Таксама заяўнікі да свайго электроннага зварота могуць прыкласці дадатковыя дакументы і (або) звесткі (дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, дакументы аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце), якія прымацоўваюцца да электроннага звароту.
Названыя дакументы і (або) звесткі могуць быць пададзеныя ў выглядзе файлаў, прымацаваных да электроннага звароту. Дапушчальнымі фарматамі такіх файлаў у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканов) з'яўляюцца PDF/A, DOCX, DOC, RTF, TXT, ODT, ZIP, RAR, PNG, TIFF, JPEG, JPG.

Для падачы электроннага звароту запоўніце форму:

Агляд файлаў
Максімальны памер кожнага файла 10.0 MB